Mana Lebih Utama?

Daun Pun Boleh, Gempak La...



salam, haha, kali ni pasal daun lak, apa yg menarik pasal daun? daun kan sebahagian dari tumbuh tumbuhan, daun pun merupakan seni yang cantik,
kita dapat lihat melalui urat2 di sebalik daun2 yang berbeza beza jenisnya
itulah anugerah Tuhan kepada kita,
banyak memberi kelebihan kepada kehidupan kita semua

di samping tu, aku nk tunjukkan korang sesuatu yang menarik pasal daun,
humm, bagilah apa2 je barang kat org yg kreatif, sume jadi menda menarik, menda baru yg x penah dibuat orang
dan ini adalah seni kreativiti!
ok guys cakap pun tak guna, baik kita tengok je, haha
















wa, cantek kan? menarik kan? tu la, kalau bagi kat org kreatif, jadi lah cmni,haha
sebenarnya, kita pun leh lihat hasil seni kreativiti kat mak, nenek kita sendiri, 
SERIUS aku cakap neh, mak atau nenek kita mungkin ada kepakaran kreativiti dalam daun2 ni, 
terutama masa nk raya, nk wat ketupat, ketupat pun hasil seni taw, bermacam jenis seni anyaman ketupat kita dpt tgk, 

p/s : sebenarnya,banyak kita dpt tgk kreativiti dari hasil orang2 tua di malaysia, cuma kita tak perasan, atau menda tu dipandang rendah, atau dah biasa dengan semua ni, tapi mungkin bg orang yg pakar, menda tu adalah luar biasa? mana tahu?