Mana Lebih Utama?

Idea Ni Kreatif Tak?

wah, kreativiti di mana sahaja, berdasarkan tajuk, korang rasa, aku nk tunjuk apa? perkara yg menggelikan? menyeramkan? kelakar?



haha, perkara 18SX dan 18SG semestinya tak akan ditunjukkan dalam blog ni , sebab, aku sendiri pun geli tgk sume tu, seram nk masuk content dalam blog aku ni, lain la blog amazing gila , memang gila- gila habis dia tunjuk, lebih baik korg tak ya bukak ek kepada yang geli dan seram,

mari kita tgk apa content tok arini ^^

ni best! 

dua personaliti dalam satu muka! 



pooh?

pokok buluh ka?

lalat!

lanun habis! 


kekambingan


wizard! 


kekeldaian


orang india merah


flinstones?!


ni pisang 


2 personaliti lagi


kreativiti milik sesiapa yang suka kan seni, btol tak? tapi aku bkn suka seni sgt pun sbb bab lukis aku fail sket, haha