Mana Lebih Utama?

Thx Yang Sapot!



terima kasih banyak2 wat semua yang sapot blog saya, yang memberi sumbangan idea, sumbangan tajuk, sumbangan semangat, dan segala sumbangan yang membuatkan saya kembali berblogging !


berdasarkan tinjauan saya untuk hari ini, saya dapat melihat dua blog yang menyukai blog saya,
ni screenshotnye^^

klik untuk besau!
thx banyak2 , saya akan cuba memberi anda, yakni pembaca puas membaca blog saya ni ^^
insya-allah, saya akan buat perubahan pada blog saya, thx!

kepada yang tak suka blog ni, sila bagi komen anda, saya tak kisah walau kena maki sekalipun,

*huhu, mungkin ada yang mengutuk skang ni, kemungkinan dialog mereka cmni,

1- alah, baru dua org suka blog dia,da kecoh
2-kecoh ar mamat ni
3- blog kau bukan best pun, nak berlagak pulak

saya akui, saya adalah beginner, dan masih baru, jadi apa salah silap sila tunjuk ajar ek!
saya menerima pandangan pembaca dalam apa jua nada sekalipun ^^

da terlanjur wat post ni,
nk thx gak kepada visitor,

sampai beriban dah lawat blog ni, hehe


from zero(Okt 10) to 5618(Jan 11)! thx you all!