Mana Lebih Utama?

Hai Nutella....



wah, nutella tu apa ek? tipu la korang xtahu, iklan berbilion kali tunjuk kat tv3 tuh , takkan tak tahu,

memula tak tahu la nutella ni sedap ke tak , tapi setelah pertama kali try , pergh, jgn citer beb, mcm makan roti berintikan cadbury,haha

harga dia jgn cte la, paling kecik pun rm10.XX, mahal kan? ha,, ternganga korang, mahal gila

tapi bila rasa nutella ni, rasa nak lagi

makan sekali nak lagi,
dah abes nak beli lagi,
duit takda lagi,
kempunan la lagi, hehe

haa...yang pasal nutella ni haram ke halal ke, korang leh rujuk kat sini ek~~

4 Responses so far.

  1. P0polita says:

    xpenah makan.. sedap ke?

  2. jangan cite la sedap dia cm cadbury

  3. pergh.. nutella is my fav. Xde nasi pun xpe, Janji ada nutella. Tapi ad yg menyatakan nutella tu haram ke?

  4. yup,sbb asal nutella ni kan dari australia lak tuh,jadi org islam ragu2 gak la