Mana Lebih Utama?

Aku Dapat Tawaran?

semalam balik je aku dari keja, terus mak aku panggil masuk umah, adik aku ckp aku dapat tawaran



wah, tawaran apa tu agaknya ? hati aku da berbunga-bunga dah
pikir universiti mana hantar surat nih (chet perasan),
last skali aku tgk surat,
sbnarnya aku dapat tawaran mengikuti latihan SIJIL KEMAHIRAN MALAYSIA(SKM),
awal2 lagi bapak aku ckp xyah g,

sbb aku bkn takleh g mana2 lagi, atau bahasa kasar, aku gagal dlm peksa besau
lagipun dorg tawarkan aku kursus PERHOTELAN(FOOD AND BEVERAGES)
lagi la aku tak nak

aku tak minat bab masak2,hotel2 ni, yang aku minat hanyalah bab komputer, teknologi maklumat, grafik berkomputer, sejarah, islam dan kajian masyarakat

yang bgusnya, skali dpt surat, dua tawaran dapat,
dua2 tawaran sama je, bagus ke?

wat orang yg memilih aku untuk mengikuti latihan tu, sori sgt2 ek, aku x berminat, ^^

6 Responses so far.

  1. shahsyaz says:

    okay pe kos tuh???

    yg pentingnyer, gaji masyuk...

    biler amek sesuatu kos tuh, yg pentingnya, saingan..
    mende2 yg awk mnt tuh sumer byk saingan..

    sy x tipu..
    sbb dh mkn garam sebelum awk..

  2. ye trima kasih kpd syah, tp sy blum dpt keputusan SPM lagi, dan saya ada keja sambilan sekarang yang bergaji rm1000 ke atas, lagipun tempoh latihannya adalah selama 2 tahun,

  3. P0polita says:

    pilih yg minat je.. =D

  4. hehe, stuju ngan popolita

  5. apyzs says:

    oi aku pon dpt der...tp aku pon tak bminat gak...