Mana Lebih Utama?

Punk Tak Mati! (Mesti Tengok Sampai Abes! )

salam, haha, korang tengok di atas pun da tau apa aku nk tunjuk kan? haha

punk tak mati, btol tak?

apa? ada dah mati? punk dah mati?

korang salah, gambar di bawah akan buktikan segalanya, generasi baru hancuss sbb punk nih,haha


Bapak ngan anak sama je


sapa wat ni!


peminat setia punk ni


keluar2 trus pegang gitar? yang doktor tu pun slamber je hulur mic


hehe,tu punk pakai kepit,


bapaknya,kesian anaknye tu,hahah


transformasi...


ni lah jadinya kalu da kemaruk sangat


asas nk wat rambut punk


lidah hijau tu...


dah ada awek...sama kepala lak! haduii masuk air la korang


merah tu kaler rambut dia...



jom g konsert punk, kata bapa kepada anaknya


kecik2 dah punk, dasyat


tengok kat leher dia,ada bran nak lawan?


ada bakat,...gitaris band


hua...tanak ada generasi camni , aku nak ada generasi yang camni, sejuk hati aku,,,





sejuk kan tengok budak ni, hehe cute lak, nk tiru maher zain, ikon islam yang baru...heheh

p/s: memula sedih tgk budak kat atas,tapi budak kat bawah sedapkan hati aku balik..hehe


7 Responses so far.

  1. misz nana says:

    comel dak yan kat bwh.. :)

  2. wahhh..ape nak jadi la punk ni..
    comei la budak tuh wat macam maher zain..comei sgt :)

  3. nurezzat says:

    wahh comell nye budak yang last ni..memang macam maher zain..
    bgus2..

  4. huh! yg gambar bawah skali tu sama mcm muka mahir zain

  5. zaman skrg nie mcm2...ish2...hu3