Mana Lebih Utama?

Patung Buddha bersama David Beckham

Salam, kali ni nak cerita pasal David Beckham, tapi kali ni, unik sikit sebab dia bersama dengan patung Buddha yang lain,


pemain bola sepak yang terkenal, David Beckham, mendapat penghargaan dari wakil kuil buddha di Thailand, penghargaan yang didapatinya itu adalah ukiran yang rumit yang menyerupai dirinya , patung David Beckham ini ditempatkan dalam kuil Buddha di Bangkok,Thailand sebagai meraikan temasya Piala Dunia pada 1998, dari pengukir patung terkenal Thongruang Haemhod.





close up!


p/s : yang minat David Beckham tu, jangan la fanatik sangat mcm orang ni, sampai nk wat sembahan lak si David Beckham ni , untuk maklumat korang, David Beckham ni yahudi la! tak percaya? meh jengok sini, ada bukti sekali,

One Response so far.

  1. N@SIQUE says:

    Beckham ka???Ingatkan BEKAM~~~hehehehe~~kalau bekam mmg nak pun kt na yer~~mmg beckham nie~~yahudi~~~



    AKU TRY LA NAK NYANYI PLAK