Mana Lebih Utama?

Menara Basikal?

salam, kali ni aku nak tunjuk kat korang pasal kreatif orang di luar negara kita ni, ada ke basikal leh wat menara? ada la weh! menara basikal dorang ni tinggi la gak,tak sangka la gak dengan basikal pun dorang leh wat jadikan menara, boleh kata menara basikal ni berbentuk obelisk,



OBELISK? apa yang pelik ngan obelisk? kalu korang tak tau apa tu obelisk dan rahsia obelisk terdapat hampir di semua negara ni, klik kat sini OBELISK YANG BAHAYA,
pelik gak kan, kenapa nak gak wt bentuk obelisk,ok la, kali ni kita cerita pasal dorang punya kreativiti ok!

bagi dorang2 yang gila kreatif ni,
nothing is impossible,

bagi korang plak?
haha pikir2 la sendiri ek


ok ni pic dorg membina menara basikal ni,

STAGE 1



STAGE 2


STAGE 3


STAGE 4 (COMPLETE)






p/s - terbina lagi satu bangunan yang nak mengawal kita semua

5 Responses so far.

  1. dah siap ke menara dorg neh?
    ade byk beskal buruk kat umah saya..
    heheh.. :P

  2. walaweyy.... cukup tinggi ke tu??

    lau tak cukup nak tolong tambah lagi..

    memang kreatip dan inovatip nie...

  3. da siap dah menara ni, kalu korang sume ada banyak basikal buruk, apa kata try wat kat Malaysia ni, tapi tanak obelisk nih,

  4. tika says:

    dorang ni kekadang kreatifnye out of the box...huhu...

  5. kreatif betul org luar ni eh..