Mana Lebih Utama?

Keputusan Poll/Vote Kali Kedua!

salam, wah, nampaknya tempoh poll dah abes,terima kasih banyak2 buat korang semua,pandangan korang memang aku hargai,


aku sudah wat perubahan pada blog ni,lepas aku tengok keputusan poll sudah banyak memihak kepada jawapan kedua, yakni spt di bawah


tak berat, laju dan mudah diakses , sebanyak 30%
berat sikit la, loading widget tu lama , sebanyak 61%
blog ni susah nak akses la! kena refresh banyak kali baru boleh , 9%

oleh itu,aku telah ubahsiau blog aku dan menjadikan blog ini smakin ringan untuk diakses, hasilnya setelah aku lihat poll/vote semalam, aku dapati keputussannya meningkat dengan mendadak seperti ini,



terima kasih banyak2 kepada semua yang vote dan pembaca serta visitor dan para pengikut setia seluruhnya, terima kasih banyak2 anda lah yang membantu saya untuk mengembangkan blog ini , THX