Mana Lebih Utama?

Kepada Kaki2 Komputer!

Salam, kali ni aku nak sampaikan berita kepada kaki2 komputer,\

di zaman teknologi sekarang ni, komputer memang tak leh renggang ngan kita sebab segala urusan adalah berkait dengan komputer....

sampai teknolgi nuklear kat iran pun menggunakan komputer, dan kerana hanya Virus Stuxnet serang loji nuklear kat iran, abes sumber bekalan elektrik kat loji tu terpadam,

tapi topik untuk arini bukan nak cakap pasal virus, tapi pasal gadget baru tok kaki2 komputer, heheh, tadi tu cume pengenalan je, aku ntah terpesong mana tah,

Baiklah! berita baik wat kaki komputer di luar sana! ada gadget baru dikeluarkan iaitu mini keyboard+mouse ,

wah...keyboard+mouse tu....mini lagi, macam mana tu?

malas nak wat korang tertanya2 lagi, gambar di bawah akan terangkan segala-galanya ....


kelebihan ada gadget ni, adalah sesuai digunakan untuk mengembara,sekolah, dan lain lain dengan teknologi dan sambungan mudah gune melalui bluetooth sama ada di laptop, PC PS3 dan iPad/iPad 3G/iPhone 4 , iPhone 3Gs, iPhone 3G dengan iOS4.

FUNGSI YANG ADA DALAM GADGET INI,

1. 54 butang
2. Nipis
3. Ada sambungan wireless kepada bluetooth HID peranti bergerak
4. butang on/off disediakan
5. bateri mudah caj di pasang dalam gadget ini
6. direka dengan penutup keselamatan , dan senang untuk di bawa
7. sesuai dengan Mac OS , Windows Mobile,Windows 7,Vista,XP,iPad dan seterusnya
8. Saiz 145 x 75 x 16mm
9. berat 119gram


One Response so far.