Mana Lebih Utama?

Ilusi Semata Mata

Salam, kali ni aku nak share ngan korang dengan ilusi air di Odaiba,Tokyo,Jepun.

Ilusi Air Odaiba ini merupakan persembahan gabungan cahaya dan air, dan persembahan ini berlaku setiap hujung tahun .

ni bukti satu lagi kreativiti manusia,
kalu kat Negara jepun ni, memang semuanya tak mustahil dah la, sbab negaranya merupakan negara teknologi dan rakyatnya mempunyai tahap IQ yang tinggi berbanding semua manusia di bumi ini,

hebat tak hebat orang jepun ni, pandai dorang guna pulau odaiba tu, wat lak jadi tempat pelancongan yang mesti dikunjungi ,

tahniah kerajaan JEPUN


ilusi ikan


ilusi ombak

ilusi glob


ilusi angsa


ilusi ekor burung merak

ilusi gajah

ilusi penemuah artifak di USA

ilusi ikan lumba-lumba


p/s : nak wat kat Malaysia? tunggu je la

3 Responses so far.

  1. apyzs says:

    very impressed!!the creativity make so beautiful arts..

    jom ketahui jantina laptop/komputer anda!

  2. nurezzat says:

    wahh.. so amazing lahh ~
    best nye klau dpt tgok btoll2..

  3. cKyN WaN says:

    hahaha xtau pon ade benda ni katjepun keke tapi jauh sgt tuh kalo nk g tgk kt odaiba