Mana Lebih Utama?

Gambar Tiada Hadnya!

Salam, wa2 tajuk best, gambar tiada hadnya? ada ke? ada, korang pun leh wat sendiri gambar tiada had ni, tak percaya?


caranya ialah korang berdiri depan cermin,
ambil cermin kecil, dan
pegang menghala cermin di depan dan,
tengok apa jadi dekat cermin korang tu, korang akan dapati coraknya sama dengan gambar yang aku tunjukkan di bawah....


gambar tiada had atau gambar infinity adalah gambar ulangan dalan sesuatu gambar.
gambar ini menghasilkan hasil seni yang kreatif, kerana menghasilkan imej dalam gambar itu sendiri,

menarik bukan?

jadi kawan2 lihatlah hasil seni photography ni


PICTURE 1

PICTURE 2


PICTURE 3


PICTURE 4


PICTURE 5


PICTURE 6


PICTURE 7


PICTURE 8


PICTURE 9


PICTURE 10


PICTURE 11


PICTURE 12


PICTURE 13

PICTURE 14


PICTURE 15


PICTURE 16


PICTURE 17


PICTURE 18


PICTURE 19



4 Responses so far.

  1. ahmad jo says:

    selalu je mikir mcm ni.. hehe.. nice n3...

  2. Lisa says:

    huwaaaaaa, uniknyaaaaa! sapelahhh yang mengedit gmbr camni ehh? bagos betoll!

  3. waa . unikkk !! cantik gilaa effect dy . terpikat !