Mana Lebih Utama?

Tepat pada masanya!

salam, kali ni aku nk cerita kat korang pasal gambar, bukan sebarang gambar aku nk tunjuk, tapi gambar tepat pada masanya..haha

gambar yang aku akan tunjukkan ni akan menunjukkan sesuatu cerita yang tak kn berlaku dalam gambar tapi, ble da snap, terjadi cerita lain,

korang masih tak paham?
xpe, ble korang tengok je gambar ni, baru korang sume paham maksud aku kali ni ^^

ok lets go to te main point!

hayatilah ^^


Wahaha! Tengok tu! Loser! Padan Muka kena buli!
Pergi balik repot kat mak kau la!


Aku adalah bola yang unik, ada badan,tangan dan kaki


Wei,macam mana nak bfuusskakaaakssssffff

Makanan aku!

Aku adik kepada Mr. Fantastic


pasni hilang kepala la makcik nihh


aku leh breakdance kat atas air,! ajaib x?


pukul bola atau hidung?naik juling mata aku


jaga korang! aku balas dendam! aku adalah nenek kebayan unsur air!!


boleh tak korang tolong kamera kat atas tu cari alien?


ni adalah topi alaf baru


jangan sampai tangan aku ni sampai kat muka kau!


air yang pasti bawak korang ke udara


spesis baru la! zirajing (zirafah+anjing)


dorang ni keturunan burung la



haha! kalah NASA! aku mendarat kat bulan pakai menatang ni je

cermin mata baru

One Response so far.