Mana Lebih Utama?

Produk Alien Yang Di Impi2 kan Oleh Gamers Seluruh Dunia

salam sume! pergh, dari tajuk pun da mcm menda yang gempak je kan? tambah2 ada Alien kat situ, lagi korang nak tahu

ok, meh aku kenalkan korang ngan alien ni,
Alien yang aku maksudkan adalah Barangan Alienware yang hangat di pasaran skang, Produk ni memang khas tok game yang graphic tinggi, contoh game graphic tinggi adalah,

1. BIOSHOCK 2
2. LEFT 4 DEAD
3. CALL OF DUTY : MODERN WARFARE 2
4. CRYSIS 2
5. ASSASIN'S CREED 2
6. AION ONLINE


tu baru 6, sebenarnya banyak lagi, tapi aku jangka masa depan nanti,laptop/desktop yang stakat biasa2 tu,dah x laku dah kot,haha

ok guys! ni aku tunjuk laptop alienware yang gempak!

LAPTOP ALIENWARE



fulamak! hebat kot, Kat Malaysia dah ada jual, tp harga mahu RM 4 k dan ke atas la,hehe, kalu nk tgk spesifikasi laptop ni, sila lihat kat DELL

Haa? Ingat ni je barangan Alienware? ada lagi ni, nk tgk, boleh ,
ni antara produk Alienware yang lain

MOUSE GEMPAK!!!



DESKTOP LAGI GANAS!!






MONITOR GILA LEBAR! PUAS LA NAK MAIN GAME!




KEYBOARD YANG CANTEK~!


EARPHONE NAMPAK SIMPLE, TAPI BILE TRY, SURE TANAK LEPAS