Mana Lebih Utama?

Penemuan Terbaru!

salam, skali lagi kita bertemu,semoga korang makin seronok baca post2 aku ek,

dari tajuk di atas, pasti korang tertanya2 apa penemuan yang baru ditemukan? haha , padahal xda apa2 penemuan pon, skadar nak kongsi ngan korang penemuan baru haiwan oleh photoshop yang terlebih kreatif ni, kesian haiwan2 ni, beliau digabungkan dengan haiwan yang lain,
yang bestnya ada gak ahaiwan digabungkan ngan menda lain sampai terbentuk suatu ciptaan yang menarik!

korang tengok la sendiri, hehe
tapi tok post kali ni, aku terpaksa kelaskan jenis haiwan, sbb keliru kot, hehe


BINATANG KAKI EMPAT

spesis baru, kuda belang tembikai

anjing+helang

kucing+arnab

ayam + anjing

harimau kumbang + monyet


tupai+harimau kumbang

kuda belang + ikan

biri2+serigala

BINATANG BERSAYAP

burung + jerung

burung+singa betina

burung hantu+ harimau bintang

burung+buaya

burung+gorila

ko ni spesis mana? xpenah aku jumpa helang xda paruh,pastu bertanduk lak

HAIWAN LAUT

kucing + jerung

ikan pari + rama rama

gajah+ikan

badak + ketam

paus + singa laut


ikan double beb


HAIWAN KAKI DUA

anjing+itik

HAIWAN MENYAMAR

teringin sangat nk jadi helang ye cik serigala?

TAK DIKENALPASTI SPESIS


playstation + ketam (spesis baru)

SERANGGA

kuda belang + semut

ikan+belalang

labah2 dan bawangnya



ni haiwan paling ganas, ada dia ni, boleh je bawak perang





dan sekarang, haiwan paling sadis, 18SG kot, sedih ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
katak dibelah dua! korang sanggup x makan buah kiwi tu!

p/s : kredit to pakcik google dan worth1000.com

3 Responses so far.

  1. wahaha!!! kodoknya lucu!

  2. ya haha,salam kenal ^^

  3. abid_PM says:

    alamaya betul lahhh! :D