Mana Lebih Utama?

Muka Artis

Salam,wah..kali ni aku nak cerita ceriti pasal orang yang terlebih kreatif, dorang ni terlebih kreatif sampai leh menarik,dan menceriakan orang lain skali.

kali ni kreatif dorang dah menggelikan hati aku.
boleh pulak dorang pakai majalah je untuk glamer...apa aku cakap ni betol
tak caye?

takpe mai kita saksikan ek....






wuahahahahahahaha!!!!!




kreatif kan! harap orang malaysia pun ada yang macam ni!

5 Responses so far.

  1. mox says:

    haha :D
    best2 . na tiru gax laa dorang buad cam too :)

  2. juMa says:

    cantik side dorg amik tuh.haha

  3. waaa...kreatif...boleh la nk try nnti...hahaha

  4. I.Hazwani says:

    Nnt nak carik majalah ada gamba Lisa Surihani laa! HAHA

  5. Memang kreatif dan nampak menarik...