Mana Lebih Utama?

Lukisan Menakjubkan ! Guna Lipstik, Coklat , ngan Cikedis je

wow! dari tajuk pun da mcm x masuk akal kan? tap tu la hakikatnya apabila tgh aku jalan2 kat youtube,jumpa abang EclecricAsylumArt, keje dorang melukis, tapi bukan sebarang melukis beb, dorang ni melukis guna barang2 yang xtercapai dek akal kita sbgai alat lukisan,


ni antara lukisan beliau, serta video pembuatan dia sekali

ANGELINA JOLIE (LIPSTICK),


ELVIS PRESLEY (CEKEDIS)



MODEL COKLAT (COKLAT )



IKLAN MCDONALD (KENTANG DAN SOS)


MONA LISA ( MS PAINT)



BARACK OBAMA ( LUKIS ATAS DUIT)


MODEL LAIN ( ROTI BAKAR)



wow, smart kan? sapa yang tgk video tu mesti stuju ngan aku, bagi yang x tengok tu xpe la, korang rajin2 la ikot blog ni ek,baca entry , hehe, promote abes blog aku nih

p/s : boleh x lukis pakai batu?

One Response so far.

  1. Dudu says:

    uwaaa...xnak tawan die..die pndai lukis...
    i xreti melukis..menconteng i reti..hehehe =)