Mana Lebih Utama?

NOVEL? YANG BEST?

Salam, kali ni aku nk berkongsi dengan korang tentang novel yang aku baca. selama ni aku bukan minat pun bab baca membaca novel ni,. sebab pandangan aku masa dulu, aku anggap baca novel ni untuk orang perempuan je...laki x baca pon...

relaks tuan2 sekalian, itu pandangan budak2 saya dulu, jangan marehh...hehe

setelah semakin dewasa, aku semakin berminat dengan baca membaca buku ni, dalam usia 15 tahun, aku x puas membaca buku sejarah sekolah yang menceritakan sejarah dengan tidak detail, maka satu hari tu, aku sesaje jenjalan kat kedai buku, aku jumpa novel, ku buka isinya...wah menarik, tetapi xda duit lagi la!!

pada usia 16 tahun, aku keja kat pizza hut, setelah cukup bulan, aku terfikir semula novel - novel yang aku lihat, tetapi aku x nk belinya sebab aku rasa tak menarik dah...jadi aku pun menumpukan usaha aku yang ingin tahu ni dengan search kat internet tentang novel yang hangat, maka aku pun jumpa la novel ni, akhirnya novel yang aku jumpa ini telah menjadi milikku dan En Abdul Latip Talib dah jadi novelis yang aku minat...hehehe






NOVEL YANG SUDAH DIMILIKI !






NOVEL YANG BAKAL DIMILIKI(INSYA ALLAH TAHUN NI)