Mana Lebih Utama?

2010 is coming!

ahh...dlm cuti2 nih...xsedar lusa da nk new year...

haha

pe2 pun...azam2 tahun lepas aku memang x leh pakai
mcm2 la azam aku...
tahun 2007,
berenti main game (hancor azam)
tahun 2008,
berenti main game dan start serius belajar tok PMR (hancor azam,hasil nyer dpt 1A PMR)
tahun 2009,
belajar baik2 buat keje skolah...ikut arahan cikgu...xnk men komputer (hancor azam)
tahun 2010,
???

azam aku tahun 2010 ialah...start serius belajar, untuk SPM!~

aku harap la azam nih x hancor...haha

tp tahun ni aku x dpt sambut tahun baru sbb aku keja...huaaa!!
(sebelum nih aku memang x sambut pun tahun baru neh,tdo je ada arr)
haha,

anyway...aku nk cte pasal azam aku jer sblom neh...
aku harap korg pasang azam tu dan lekjat pakai gam gajah azam korg tuh kat hari korg btol2
kalu x...jadi cm aku....gila azam...tp x penah tercapai azamnyer...haha