Mana Lebih Utama?

Pembukaan Blog Ku!

Arini! 30 Julai 09! aku buka blog pertama akuh!(1st time neh)

aku agak dungu+bangang dgn blog neh coz 1st time la katakan!
jadi aku pun tulis la sket menda2 salam perkenalan neh!
aku bukan writer yg ske menulis blog, tapi aku tertarik ble aku mendapati diri aku menyukai membaca blog.

antara blog yg kerap aku kunjungi ialah
isuhangat.blogspot.com
carca-marba.blogspot

dua blog di atas neh adalah berunsurkan isu semasa,
aku amat ske isu semasa,
to all yang ada taw blog len yang berunsurkan isu semasa,
aku harap bagi la website nyer!
kerjasama anda dihargai!


insya-allah dengan pembuatan blog aku neh, akan ku update, isi dengan maklumat berguna seperti:--
peringatan
agama
pendidikan
isu semasa
tentang diri aku
perkembangan dunia luar
sejarah
gambar menarik(bukan blue ar!)
game
fesyen(mungkin jarang skali)
automobil
dan lain2

kalian sebagai pembaca,kalu ada menda yang tidak puas hati dgn blog ku ini, sila kemukakan
ketidakpuasan hati anda di
knightiruka@gmail.com
knightiruka@hotmail.com
knightiruka@yahoo.co.uk(amik standard inggeris jek)
www.myspace.com/dark_dragon_in_cage

sebagai penutupan, aku ucapkan selamat membaca,
dan sokonglah seruan kerajaan

AMALAN MEMBACA BUDAYA KITA


membca blog yang berfaedah, dapat menambahkan ilmu pengetahuan anda!